Hvis du ikke mottar epost fra oss, f.eks. nyhetsbrev, passord og lignende, kan dette skyldes flere ting:
- Sjekk om epost fra oss har havnet i søppelfilteret. Det er lurt å regelmessig gå gjennom meldinger i Søppelpost-mappen for å kontrollere at legitime meldinger ikke er blitt klassifisert som søppelpost ved en feil. Hvis den har det, kan du manuelt flytte eposten over i innboksen din, eventuelt markere eposten og si at denne ikke er søppelpost/spam. Alternativt kan du også legge oss til i Liste over klarerte avsendere.
- Har du tidligere stoppet et epostabonnement fra oss? Har du tidligere mottatt epost fra oss, men trykket på «Unsubscribe» eller «Stopp abonnementet» i en av meldingene? Da må vi manuelt gå inn å endre statusen din til «resubscribe» for at du manuelt skal kunne abonnere på nytt. Alternativt kan du registrere deg på nytt, men det vil føre til dobbeltregistreringer i vårt system, så får å unngå dette, vil vi helst at du sender en epost til oss på denne adressen: info@ilteducation.no, så retter vi det manuelt.
- Har du oppgitt feil epostadresse ved registrering? Det skjer. Ta kontakt med oss på info@ilteducation.no, så får vi endret epostadressen din i vårt system, eventuelt registrer deg på nytt med riktig epostadresse. Men gi da gjerne beskjed om dobbeltregistrering, så vi får ryddet i våre registre.
- Kan du ha blokkert oss? Kanskje har du på et tidspunkt lagt oss til i Listen over blokkerte avsendere? I så fall blir alle meldinger fra personer eller vårt domenenavn alltid klassifisert som søppelpost, uansett hva meldingene inneholder. Legg oss i stedet inn i Liste over klarerte avsendere.